Ledenadministratie

Een kloppende ledenadministratie is voor een vereniging cruciaal.  In de ledenadministratie worden alle leden geregistreerd met naam, adres, woonplaats, geboortedatum, maar ook aanvullende gegevens zoals teamindeling en bankgegevens. Ieder lid krijgt ook een KNVB-lidnummer en wordt aangemeld bij de KNVB.

Het is belangrijk voor de vereniging dat de betreffende gegevens kloppen en actueel zijn.  Om deze reden is het van belang dat wanneer er wijzigingen zijn in je contact- of bankgegevens dit tijdig wordt doorgegeven aan de ledenadministratie. Ook kan een lid alleen maar worden aan- of afgemeld bij de vereniging middels de formulieren op onze site: https://www.fcroerdalen.nl/lidmaatschap/. Opzeggen van je lidmaatschap kan dus niet via de trainer of leider.

Ben je onlangs verhuisd, is je telefoonnummer of e-mailadres gewijzigd, heb je een ander bankrekeningnummer? Laat het de ledenadministratie zo snel mogelijk weten: ledenadministratie@fcroerdalen.nl